Vaxat benen

Jag har vaxat benen för fösta gången någonsin idag, eller jag är inte klar ännu faktiskt.
Men det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra och då är jag ganska känslig mot saker som gör ont! Varför jag inte vaxat hela benen för då?! Det var för att lite vax fastnade på benet och jag visste inte riktigt hur jag skulle få bort det så använde en av avslutningstrasorna som innehåller olja för att få bort det och man ska ju inte vaxa när man har olja eller kräm på benen, så jag får ta det senare ikväll efter jag duschat.
Sen vill ju min kära pojkvän gärna plåga mig så jag får väl lämna nått ställe åt han så att han får dra lite med :p

Idag ska jag även testa på Afro power dance, om mamma kommer hem i tid vill säga! Vi skulle ju testat det förra veckan egentlige men då kom hon hem sent så då hann vi inte. Så vi får se ikväll :)

Jag har även ett litet dilemma, jag vet inte om jag ska gå på dubbeldansen eller inte ihelgen! Om jag går på den betyder det att jag knappt kommer träffa david något, så det är ju ett minus, men jag vill ju även träffa klasskompisarna ju, sen har jag ju aldrig varit ute i Finspång, Skäms på mig!

Om någon timme eller så kommer bild på jackan och klockan :)

Ha det bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback