Stallet och tvättat bilen

I stallet i dag så red jag ut tillsammans med marre och hennes treåring Alaia. Blev en skritttur i det sjukt härliga vädret. Båda hästarna skötte sig jätte bra. Skrittjobbade Anna och hon tycker det är  jobbigt, dyker och biter sig i bogen för att komma undan. Kommer bli hårdträning som fan i vår nu!

När jag kom hem från stallet så sa jag till mig själv att inte va så jävla lat så jag tvättade även bilen, vilket var jävligt behövliget eftersom det var massa lerstänk och skit på den! Fast jag gjorde inte i ordning den på insidan så det får bli imorgon eller nått :p
I morgon måste jag även försöka få klart Agenda 21 rapporteten och även osmosdiskussionen.

Nu ska jag bara slappa framför tven :)


Puss på Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback