Stallet

Har nyss kommit hem från stallet och har hunnit med att duscha :)
Anna hade fått vara ensam i hagen nästa hela dagen eftersom ture och alaia var på sharpman och provade ut sadlar, så hon var inte så glad när jag kom dit. Hon hatar ju att va ensam och så hatar hon regn. Så det var inte en glad häst jag möttes av idag.
Men när hon fick komma in i stallet och fick lite hö blev hon på bättre humör.
Red ut en sväng på henne blev mest travarbete och hon travade på i ett lugnt tempo för omväxlingens skull, lyssnade även bra på mina halvhalter. Jag längtar riktigt mycket till vi kan rida på ridbanan igen! Jag såg faktiskt lite av gruset så det kanske inte är länge kvar nu!

Annars idag har jag pluggat som fan, för jag upptäckte att Samhällskunskaps arbetet som jag trodde skulle vara klart efter lovet visst skulle vara klart nästa torsdag! Så det var bara att sätta igång eftersom jag ska skriva 15 sidor!!

Jag är även jävligt sugen på att åka någonstans nu på påsklovet, komma bort lite. Vart som helst typ går bra faktiskt. Förslag på var man kan åka någon?

Ikväll ska jag kolla på dating in the dark och desperata hemmafruar, och så ska jag självklart prata med snuttis ;)
Imorgon ska jag försöka fixa lite bilder på klockan  och jackan jag köpte i stockholm så att ni får se :)

'
Ha en bra kväll

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback