Måndag

Jag ska inte ingnorera att jag inte uppdaterat på hela helgen för det har jag ju inte. Men i helgen har jag varit med min pojkvän och eftersom vi bara träffas på helgerna så vill inte jag spendera min tid med honom att blogga, ni fattar va :)

I lördags iaf var jag och syster i stockholm och kollade på grease musikalen och gick på stan. Musikalen var jätte bra faktiskt, men ett litet minus var att de sjunger på svenska, inte lika bra enligt mig. Man kan ju låtarna och så på engelska så man vill ju höra dom så då också. Jag är riktigt sugen på att se We Will Rock You musikalen med queen också, för jag såg ju den när vi var i england med min gammal klass :) men jag vill inte se den om dom sjunger på svenska, för det skulle bara försöra allt tycker jag.
Tänk er typ "the show most go on", det skulle ju bli "showen går vidare" på svenska..

 I stockholm köpte jag mig en rosa klocka och en vårjacka annars.
När Vi kom hem på kvällen mötte David upp mig i norrköping för vi skulle gå på bio, Shutter Island. Den var ganska bra, men man var tvugen att hänga med i filmen och tänka en del, vilket jag inte orkade för jag var så himla trött efter en dag i den stora staden, så mina ögon blev lite tunga imellan åt :p

På söndagen gjorde vi inte så mycket, tog det mest lugnt och det är ju skönt det med ibland. David Målade mina tå och finger naglar faktiskt, oerhört fint blev det! Tack Älskling ;)

Idag har jag varit i skolan och kom nyss hem från affären har handlat. Och ikväll blir det Easyline och Pilates. Innan det vet jag inte rikigt var jag ska göra, borde väl kanske sätta igång med fördjupnings arbetet i Samhällskunskapen!



Ha det bra
Puss


Kommentarer
Postat av: ;)

Vilken talang man har =)

2010-03-22 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback