Hemma från stallet

Usch jag har tappat motivationen helt till att rida känner jag :( Det är inte kul att bara rida fram och tillbaka på vägen, och det känns som att jag är as dålig på att rida hela tiden eftersom jag inte får anna att lyssna på mig till 100% hon är stark och dragig i traven och lyssnar knappt på mina halvhalter. Allt känns bara skit just nu, känns som jag lika gärna kan ge upp ridningen eftersom jag rider så jävla dåligt!

Det var allt för mig, nu tänker jag duscha en lång dusch äta pizza och lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Mariah

Inte kul gumman att du ledsnat :( Är ju lite halvtråkigt den här årstiden när man inte kan använda banan... Säg bara till om du vill ha skjuts till ridhuset, skjutsar dej gärna :) Lite lektion för Carro kanske skulle sitta fint...:)

Kraaam

PS Snorpan hälsar, she loves you :)

2010-03-26 @ 12:33:56
Postat av: julia

Motivationen kommer nog tillbaka så småning om det burkar gå lite upp och ner. Så fort man fått ett pass där hon gått så himla underbart kan man leva på det länge, men nu var det ju ett tag sen. Men vi kommer igen i vår igen hoppas jag :) men ridhuser lockar en del nu faktiskt :)Och egentligen kan jag inte ha en bättre hästägare och häst, för anna är underbar egentligen, och det är du med :) kram

2010-03-26 @ 16:50:28
URL: http://juliaolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback