Helg :)

Äntligen är det helg igen! Ska bli riktigt skönt, och som vanligt ska jag inte tänka ett dugg på skolan. Jag ska nämligen åka till david när som helst och va med honom hela helgen, ska bli rikigt mysigt :) Så det blir nog igen uppdatering i helgen skulle jag tro så jag återkommer nog på måndag igen :)

Men iaf i skolan idag hade jag mitt terminssamtal, det gick prima skinka! MVG i biologin än så länge och VG i Naturkunskapen :) På biologin i dag fick jag även veta att jag och anna ska få vara i en egen grupp på grupparbetet och det kan absolut inte bli bättre, helt perfekt. För om man säger så så är det ju ganska svikande närvaro bland många i gruppen och då blir det riktigt segt att ha ett grupparbete!

Men iaf, vad ska ni göra i helgen då? :)

Ha en bra helg, det ska jag ha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback