Hål i naveln?

Har haft naturkunskap i dag, vi labbade om osmos. Så nu ska vi skriva en labbrapports diskussion tills nästa veckanl, jippi jag som inte har tillräckligt att göra med min samhällskunskap lixom! Men men det löser sig :)

Ska snart byta om och dra mig mot stallet. Blir väl den gammla vanliga svängen till tättingebacken och tillbaka, inte det  minsta uttjatad inte nej nej! Kanske att man kan rida runt hultet eventuellt, vi får se vad det blir. Ridbanan ja tack!

Jag har även bestämt mig för att strunta i dubbeldansen på lördag och tillbringa helgen med snuttis ist :) Vad vi ska göra vet jag inte, hoppas vi hittar på nått kul iaf!
Jag har även funderat på att ta hål i naveln! Det har tydligen öppnat en salong i finspång som gör det och de ska ha 10% rabatt vecka 14 och 15. Hm undra om man vågar? Sen får man väl typ inte ha sex eller träna eller bada på jätte länge? Det är ju ett riktigt stort minus! Men vi får se :)



Ha det bra
Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åhhh.. jag skulle INTE göra hål i naveln om jag vad du :P..

Hade det men ångrar verkligen det. Det läkte fint och allt, men det är så jävla mkt jobb!!

När det läkt måste man ju fortsätta tvätta det 24.7!! Annars blir det infekterat direkt. Till slut okade jag inte mer :P så tog ur det för några månader sen och nu har det växt igen :(...

Så i 2 år hae jag det typ, men det läkte då aldrig eftersom det nu är helt igenväxt.

Så mkt jobb att det inte är värt det. Men de behöver ju inte bli så för dig :)

2010-03-25 @ 20:41:02
URL: http://www.nogg.se/Vgoes89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback