Eftertraktad

Herregud vad eftertraktad man blev helt plötsligt på arbetsmarknaden. Har blivit erbjuden jobb på braviken, hemtjänsten och siemens nu. Och bara idag ville både braviken och siemens ha mig.
Det började med att Siemens ringde på förmiddagen och undrade lite över mitt cv och så. Senare på eftermiddagen ringde Braviken och sa att allt hade fixat sig med facket och jag kunde börja jobba nästa fredag (9/4). 20 min senare ringer Siemens igen och erbjuder mig jobb hos dem som truckförare med. Varför vill alla ha mig nu helt plötsligt, i höstas var det ju ingen som var intresserad!

Men det blir braviken jobbet jag kommer ta, det är längst tid och jag trivdes ju himla bra där förra året :) Det tråkiga är ju att jag får jobba 5skift och då har man inte speciellt mycket fritid, ett stort minus att jobba helg med eftersom det är då jag träffar min kära.

Annars i går var jag och david inne i Link och handlade lite. jag hitta lite kläder på gina tricot och även Bh och trosor på hm :) David hitta jätte fina kläder med, är faktiskt roligare att va med att shoppa killkläder än tjejkläder tycker jag :)

Och nu ska snart jag och mamma och träna easyline, behövligt! Jag som skulle försöka bli nyttig har ätit både pizza och mcdonals och godis i helgen, fy på mig!

Tänkte visa er bilder på kläderna men ginas hemsida dampar så får ta det när jag kommer hem från easylinen eller i morgon, tror ni klara er tills dess :)

Ha det bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback