Afropower dance

Ska om en halvtimme typ åka på afro power dance. Testade det för första gången förra veckan och det var ganska så kul. Men jag är jju så himla orörlig i höfterna och är sämst på att hänga med när det är korografi, så det måste se ganska så roligt ut :P Men skit samma, jag fick faktiskt lite träningsvärk i ryggen sist och så var det faktiskt ganska jobbigt, men kul som sagt.
Jag tycker ju egentligen inte det är speciellt kul att träna och har ganska dåligt med motivation till det så det är bäst att passa på när man tycker något är kul iaf :p

Annars idag har jag varit i skolan och haft biologi, har även pratat med lärarna om att jag kommer jobba resten av terminen så kommer ju missa en del lektioner, men det ska nog gå ändå, men det kommer blir riktigt kämpigt! Den ända kursen som jag hoppade av var psykologi B, alla andra ska jag försöka att gå.
Sen har jag jobbat som ett svin på min samhällsrapport som ska vara klar i morgon, och den är nog typ klar nu, bara lite småfix kvar :)

Men nu ska jag nog flytta på katten som ligger i mitt knä och göra mig redo för att åka och träna :)

Ha det bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback