Svikande fantasi

Ja det är det jag haft, har inte haft något att blogga om dirket. Men igår var jag i stallet iaf. Skritta ut på anna i en timme. Jobba henne mycket i skritten och klättrade även i tättinge backen några gånger. Jag tror hon tyckte det var ganska jobbigt att skrittjobba så mycket, men det är behövligt och hon var jätte trevligt på slutet :)
Igår höll även jag och anna Moberg på med vårat projektarbete, människans utveckling. Skrev ut blider och lite så.

Idag har jag städat lite på mitt rum, bytt sängkläder, plockat undan kläder och så. Ska även dammsuga så fort jag skrivit klart. David kommer också snart :) Sen har jag skrivit klart min osmoslabbdiskussion, phu äntligen!

Min plattång har även gått sönder, så nu har min värld rasat samman :( Andra gången på mindre än ett år. Köper man en plattång för 800kr så tycker man ju att den ska hålla i en livstid typ. Men nu är den död :( RIP

Har ni fått några påskägg ?
Jag har fått två, ett med godis i och ett med pengar i :)



ha det bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback