Stallet och stan

Var in en sväng till stan med syster idag. Handlade ett par jeans shorts och ett par svarta shorts. Handlade även en skjorta som passar bra till jeans shortsen :)
Blev även en billig pattång från mediamarket som jag ska ha hemma hos david, men den får även vara stand in tills jag får min nya plattång som tretti.se ska skicka, för den andra gick ju sönder :(

Sen har jag även varit i stallet idag :) Red på bana för första gången på super länge, och Anna var så himla fin efter ett tag! Släppte helt och hållet och gick i en jätte fin form och var mjuk och böjbar, super härlig känsla! Nu känns inte allt så hopplös längre :)

Ni kan få bilder på kläderna imorgon eller så, för nu ska jag försöka sova! Ska ju börja jobba på Braviken imorgon igen så ska gå upp kl 4 i morgon, hur jag nu ska klara det :p Frågan är hur jag ska lyckas somna till att börja med! Menmen, ska gå och fixa matlåda och mig själv sen sängen. Sov så gott :)



Sov så gott
Puss


Kommentarer
Postat av: Mariah

Härligt gumman <3 o idag har hon fått nya skor :)) Kraam

2010-04-09 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback