Ridit lektion och mycket att göra

Förlåt för urkass uppdatering men jag har det ganska hektiskt i mitt liv just nu. Jobbat heltid och pluggar heltid, det resluterar i ganska så lite fritid. Idag har jag iaf ridit lektion för carro. Anna var super duktig under hela passet. Och bara jag gjorde rätt så gjorde hon det med, kändes iaf jätte bra i slutet. Sen så rider ju jag och har en sits som en kråka, men det är en annan sak. Anna var iaf jättefin :)
 Efter stallet åkte jag till jobbet och jobbade eftermiddag (14-22) Nu är jag hemma och har duschat och gjort mig iordning. Jag jobbar natt i morgon så egentlige ska jag vara vaken ett tag till, men jag hade tänkt att kämpa mig upp till skolan vid kl 10 imorgon så får väl sova skapligt iaf, sen får jag väl lägga mig och vila senare imorgon, det löser sig iaf :p

Men nu ska jag kolla på sex and the city och sen sova såsmåning om.



Sov så gott :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback