Påskhelgen

Jag har spenderat påskhelgen tillsammans med min älskade David. Vi va hemma hos mig fredag och lördag. Åkte på påskmiddag hos farmor och farfar på lördagen, annars har vi inte gjort allt för mycket.
På Söndagen åka vi först in till stan, där jag köpte mig ett par skor, Sedan åkte vi till falerum. Men där stanna vi inte länge, för vi åkte hem till Adde och Viktoria på kvällen och sov över där, för på måndagen sen åkte vi till Boda Borg i Oxelösund tillsammans med fredrik, erika, martin, jonna, niklas och veronika. Det blev tjejerna mot killarna, och vi tjejer van ju så klart ;)
Det var en riktigt rolig dag med mycket skratt och annat! Idag har jag träningsvärk i ryggen :P
Jag trodde inte att det skulle bli allt för kul i bodaborg, för jag har så många varit med om att 5 tjejer inte funkar tillsammans i en grupp och absolut inte om inte alla känner varandra från början, så jag trodde att man skulle känna sig lite utanför och så, men de här tjejerna är alla super trevligt och lätta att vara med! Är väl bara finspångstjejerna som är störda i huvudet :p
Jag tycker vi får göra om något sånt igen :)

Idag ska jag plugga och sen ska jag åka till stallet :)
Är så himla trött idag så får se vad jag hittar på med pluttishästen :)

ha det bra
Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hehe aa, det var skitkul!! :D det får vi ta och göra om nån mer dag, innan dom byter rum igen :D så vi kommer ihåg hur man gör i alla rummen :D så man kan lägga all tid på dom rummen vi inte klarade ;)

2010-04-08 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback