Kollat på fotboll

Idag har jag kollat på fotboll, falerum mot hannäs.Det var david som spelade. Hannäs vann med 4-0. Svin kallt var det att sitta på läktaren för det blåste som fan. Har knappt tinat upp än även om det var flera timmar sen :P
Men efter matchen åkte vi med adde viktoria och fegge till åtvidaberg och åt pizza. Sen åkte vi med viktoria och adde hem för vi skulle premiär fiska. Fast vi fick ingen fisk och det blåste massa på sjön med!

Igår var jag david mia och olle uppe på Olearys och spelade bowling och tog en öl och drink. Olle vann och jag kom tvåa, vi två som var botten tippade vann alltså ;)

Imorgon bär det av hem till finspång igen och det blir nog en sväng förbi hööks i Linköping förhoppningsvis. David har kommit på att hästlinnement även är bra för sträckningar hos människor, så det är väl ända gången någonsin han kommer vilja åka till hööks frivilligt! Men då kan ju jag också passa på att kolla lite ;) finns ett par ridstövlar som jag är lite sugen på faktiskt, sen hade de jätte söta rosa gummistövlar där med för 200kr, är alltid bra att lixom ;)

Men nu ska jag vänta på att david kommer tillbaka från promenaden med elvispen så att jag kan få lite massage :) Behövs verkligen efter att ha stutsat omkring i trucken hela veckan!



Ha en bra kväll :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback