Första dagen på jobbet

Första dagen på braviken för iår är avklarad. Gick helt okej faktiskt! Trodde jag hade glömt bort hur man körde hjullastare men det hade jag inte :) Det är nog som att lära sig cykla, har man en gång lärt sig det så kan man det alltid ;) Men nu är det skönt att vara igång igen, även om det kommer bli jobbigt att gå i skolan samtidigt nu ett tag. Men det ska jag nog klara av, förhoppningsvis iaf :) Men usch vad jag hatar att gå upp tidigt på morgonen, då blir det bättre nästa vecka då jag jobbar eftermiddag och natt :)

I morgon ska jag göra högskoleprovet, hoppas det går bättre än sist(0.4) och sedan ska jag åka till älskling!

Skulle ju lägga upp bilder på kläderna men det blir inte så idag tror jag. Mitt internet är cp segt och vill inte ladda klädhemsidorna ordentligt, dö på telia internet!!!


Ha det bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback